Tuesday, December 8, 2009

Gud to Bad~~

awal pagi gk r bangun...terus rasa nk baca buku..rasa rajin..bljr psl mata..tgk physiology dia jer..tp dpt skali yg glaucoma n cataract utk case scenario semalam...dalam 2 jam r gk bljr..pencapaian yg baik...tp lepas tu layan citer cina jer..terus x bukak buku


petang tadi ada kejadian yg x taulah nape..tp aku rasa sakit hati sgt...sepanjang petang hati aku x tenang sampailah ke maghrib...then, aku ambik wuduk n solat maghrib lepas tu baca yasin..tenang cket ati ni walau x sepenuhnya...erm...baru td mama suruh beli tiket blk utk ****. aku pn book r...lepas aku book, aku tgk blk itu tarikh esok..adoi..bengangnya!!! dlm 15 minit r gk bengang...nk book baru xleh lk..then, aku tgk blk ticket tu...kurang ajar tol...tarikh esok tu tarikh booking..yelah skrg dh kol 12...tarikh baliknya betul..naik gila jiwa aku...huh!!

skrg ni masalah kewangan yang teramat...membataskan sume benda termasuklah aktiviti2 dgn kawan2...bukan x nk join..xde duit nk join..sorrylah...tp wt biasa jelah...papa bg tugasan..insyaAllah kalau free, ika g wt...tq papa!! tq mama!!

0 comments:

Powered by Olark